Shadow Knights
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Shadow Knights

Ally nr. 1
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Lyt med, natteravne..

Go down 
ForfatterBesked
mershieta




Antal indlæg : 3
Registration date : 03/12/08

Lyt med, natteravne.. Empty
IndlægEmne: Lyt med, natteravne..   Lyt med, natteravne.. Icon_minitimeDecember 3rd 2008, 13:19

http://www.live365.com/cgi-bin/mini....wlez&site=pro&

Søndag morgen kl 2 - radio fra USA.
Lige fra starten nævnes John Holme fra Danmark og der tales om mig og iRacing og musik.
Hele showet er ikke om mig men en del.
Speaker er Shane og hans bedstefar på 70, som er lamslået over der er lyttere i Danmark.
Her er hans email efter showet. De spiller iøvrigt Tweedle Dee til ære for mig.
Udsendelsen blev sendt LIVE fredag eftermiddag kl 5 vores tid ( kommer hver Fredag på samme tid ):

Hey John, Glad you liked the show! My granddad thought it was the coolest thing that people were listening to us from Denmark. Im glad you heard the show, I was some what worried about the time difference. The Same show will repeat your time 2 AM sunday morning for you i believe. its saturday night 7 PM for me. You Can listen to it again if you like. If you want, you can send me some of your 50`s cover songs and i will play them over the show next week. I appreciate you listening and i hope you continue to do so, and thanks for spreading the word about us =)

mersgieta
Tilbage til toppen Go down
 
Lyt med, natteravne..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Knights :: Velkommen til ~~SK~~ :: Ansøgninger til ~~SK~~-
Gå til: